Skip to main content

جایزه جدید صرافی بینگ ایکس تا 320 دلار به ازای واریز BingX آکادمی فارسی.

صرافی بینگ ایکس (BingX) به تازگی اعلام کرده است که برای تشویق کاربران جدید، یک جایزه ویژه تا سقف 320 دلار به ازای واریز اولیه در نظر گرفته است.

این طرح تشویقی به کاربران امکان می‌ دهد تا با واریز مبالغ مختلف، بونوس‌ های متنوعی دریافت کنند.

جایزه جدید صرافی بینگ ایکس تا 320 دلار به ازای واریز BingX

برای بهره‌مندی از این جایزه، کاربران باید پس از ثبت‌ نام در صرافی بینگ ایکس و انجام واریز اولیه، شرایط مشخصی را رعایت کنند.

استفاده از پاداش‌ ها: جوایز دریافتی قابل استفاده برای معاملات در پلتفرم بینگ ایکس هستند و به عنوان مارجین در معاملات فیوچرز قابل استفاده‌اند.

این پاداش‌ها قابل برداشت نیستند اما سود حاصل از معاملاتی که با این جوایز انجام می‌شود، قابل برداشت است.

زمان محدود: این طرح جایزه به صورت محدود ارائه شده و کاربران ایرانی باید در مدت زمان مشخصی پس از ثبت‌نام و واریز، شرایط دریافت پاداش را برآورده کنند.

شرایط دریافت جایزه 320 دلاری بینگ ایکس

شرایط دریافت جایزه 320 دلاری بینگ ایکس

شرایط دریافت جایزه 320 دلاری بینگ ایکس

1.جوایز این رویداد تنها به کاربران زیر مجموعه بینگ ایکس فارسی با کد دعوت YWTCKZ باشند که حداقل یکی از وظایف 1 تا 4 را انجام دهند.
2. برای وظیفه 1،2 محاسبه واریز بر اساس مجموع واریز خالص در نظر گرفته می‌شود. زمانی که مجموع واریز به مبلغ مورد نیاز برسد و ظرف 24 ساعت برداشتی انجام نگیرد، پاداش به طور خودکار به حساب شما واریز می‌شود (سرمایه به طور آزادانه و بدون محدودیت در پلتفرم BingX قابل استفاده است). مدت زمان وظیفه واریز: از تاریخ 11-05-2024 ساعت 00:00 لغایت 30-05-2024 ساعت 23:59 (UTC+3.5)
3. فقط پوزیشن‌ های فیوچرز استاندارد و فیوچرز پرپچوالی که بیش از 1 دقیقه باز نگه داشته شده‌ باشند در وظایف 3، 4 لحاظ می‌شوند.
4. به محض اتمام موفقیت آمیز وظیفه، جوایز ظرف مدت 24 ساعت به حساب کاربر واریز خواهد شد.
5. این وظایف فقط در طول مدت زمان رویداد معتبر خواهند بود. اگر کاربران نتوانند وظیفه‌ای را در طول دوره‌ رویداد به پایان برسانند، واجد شرایط دریافت پاداش آن نخواهند بود.
6. هر کاربر که در تخلفاتی مانند استفاده از چندین حساب (آدرس IP، دستگاه یا احراز هویت یکسان) دست داشته باشد، از دریافت پاداش محروم خواهد شد.
7. BingX حق تفسیر نهایی این رویداد را برای خود محفوظ می‌دارد.
8. کاربران با بازدید از صفحه رویداد به صورت خودکار در آن ثبت‌ نام می‌شوند. لطفاً توجه داشته باشید که اطلاعات واریز، معاملات و دعوت تنها پس از بازدید شما از صفحه رویداد لحاظ خواهند شد. هرگونه اقدامی پیش از بازدید از صفحه رویداد، فاقد اعتبار می‌باش
9.کوپن‌ های جایزه اهرم ۱x خواهند داشت.

 

Leave a Reply