Skip to main content

ایلان ماسک مدیر عامل تسلا 56 میلیارد دلار از دست داد فروش انبوه ارزهای دیجیتال در راه هست؟ بینگ ایکس.

الون ماسک مجموعه پرداختی 56 میلیارد دلاری خود از تسلا را از دست داده است

زیرا یک قاضی دلوار تصمیم گرفته که این پاداش ناعادلانه است.

ماسک در توییتر به خلاف ادغام در دلوار مخالفت کرده و نشان داده که نوادا یا تگزاس برای تصمیمات مفید برای سهامداران مناسب هستند.

سرمایه‌گذاران نگران فروش بحرانی احتمالی بیت‌کوین توسط تسلا هستند که ممکن است بر بازار رمزارزها تأثیر بگذارد.

در یک واژه‌ی ناگهانی از اتفاقات، یک قاضی دادگاه شانسری دلوار پاداش پرداختی 56 میلیارد دلاری الون ماسک، مدیرعامل تسلا را ناسلام اعلام کرده

و گفته که پاداشی که توسط هیئت مدیره سازنده خود به وی داده شده “مبلغی غیرقابل تصور” بوده که نسبت به سهامداران ناعادلانه بوده است.

تصمیم داور کاتلین سنت جی.

مک‌کورمیک در 30 ژانویه 2024، پایانی به یک جنگ حقوقی پنج‌ساله که توسط سهامداران تسلا علیه ماسک و مدیران شرکت آغاز شده بود، آورده است.

ایلان ماسک مدیر عامل تسلا 56 میلیارد دلار از دست داد

تصمیم داور مک‌کورمیک برای لغو پاداش 56 میلیارد دلاری اعطا شده به الون ماسک توسط تسلا در سال 2018، به پایان یک منازعه حقوقی طولانی رسیده است.

سهامداران ادعا کردند که ماسک و مدیران وظیفه‌های خود را نقض کرده‌اند و از منابع شرکت برای بهره‌مندی شخصی ماسک استفاده کرده‌اند.

در دعوای حقوقی ادعا شد که تأثیر ماسک در مذاکرات بیش از حد بوده است که منجر به اطلاعات گمراه‌کننده و ناقص برای سهامداران شده است.

تاریخچه حقوقی مشکل‌دار ایلان ماسک

در یک پرونده قبلی در سال 2022، همین داور در یک مورد مرتبط با توییتر، حال X، که ماسک مجبور به ادامه یک اندوختنی شد، نظاره‌گر بود.

با این حال، عملکرد بعدی توییتر قابل توجهی نداشت.

ماسک به تصمیم دادگاه در مورد X پاسخ داد و توصیه کرد که شرکت را در دلوار تأسیس نکنید و برای تصمیمات با تأکید بر سهامداران، نوادا یا تگزاس را پیشنهاد داد.

دارایی‌های دوج کوین و بیت‌کوین خود را فاش کرد! توییت‌های ماسک و نگرانی‌های سرمایه‌گذار

ماسک به تصمیم دادگاه در مورد X در پلتفرم رسانه‌ای خود پاسخ داد و مشاوره کسب و کار داد: “هیچ‌وقت شرکت خود را در ایالت دلوار تأسیس نکنید.

” او تأسیس شرکت را در نوادا یا تگزاس برای تصمیم‌گیری‌های متمرکز بر سهامداران پیشنهاد کرد.

پاسخ فوری ماسک به تصمیم دادگاه در پلتفرم رسانه‌ای خود، ترکیبی از تصدیق و انتظار نگران کننده نسبت به تصمیم دادگاه بود.

اکنون سرمایه‌گذاران نگران تأثیر احتمالی بر بازار رمزارزها هستند و اظهارگر این هستند که تسلا، تحت راهنمایی ماسک، ممکن است

به فروش موقعیت قابل توجهی از بیت‌کوین خود بپردازد.

بررسی گزارش مالی تسلا

گزارش مالی فصل چهارم سال 2023 تسلا درآمد کلی به مبلغ 25.2 میلیارد دلار و سود عملیاتی به میزان 2.1 میلیارد دلار را اعلام کرد.

با وجود چالش‌های حقوقی، تسلا موقعیت بیت‌کوین خود را حفظ کرد و به مدت شش فصل متوالی 9,720 بیت‌کوین را نگه داشت.

در حال حاضر، بیت‌کوین با مقاومت در سطح 46,000 دلار مواجه شده و در حال حاضر در حدود 43,014 دلار با کاهش 0.8 درصدی در 24 ساعت گذشته می‌چرخد.

به‌طور قابل توجهی، بیت‌کوین در طول هفته با افزایش 8.32 درصد، تمرکز بر حرکت‌های بعدی ماسک و تغییرات احتمالی در منظر رمزارزها را تشدید کرده است.

سرمایه‌گذاران با دقت اتفاقات را پیگیری می‌کنند.

 

Leave a Reply