Skip to main content

بهترین سایت فاست سولانا برای دریافت رایگان SOL آکادمی بینگ ایکس.

«فاست Faucet» ابزار یا سرویسی است که مقدار کمی توکن یا سکه رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.

به عبارت دیگر، Faucets از کاربران می‌خواهد وظایف خاصی را انجام دهند و در ازای آن، افراد می‌توانند مقادیر خرد ارز دیجیتال را به عنوان پاداش کارهای انجام شده به دست آورند.

فاست سولانا به سایت هایی اطلاق می شود که توکن های سولانا (SOL) را برای انجام کارهای خاص به کاربران ارائه می دهند.

آنها نسخه دیجیتالی یک فاست موجود هستند و بازیکنان می توانند از آنها برای کسب سولانا رایگان استفاده کنند.

در اینجا، لیستی از فاست های SOL برتر را به همراه راهنمای دقیق در مورد عملکرد، مزایا و معایب، انواع آن و موارد دیگر دریافت خواهید کرد.

از این رو، فاست های سولانا را پیدا کنید و SOL را به صورت رایگان ادعا کنید!

Faucet یا فاست سولانا چیست

Faucet یا فاست سولانا چیست

Faucet یا فاست سولانا چیست

اکوسیستم سولانا به طور رسمی در مارس 2020 منتشر شد و مدت کوتاهی پس از انتشار آن رشد فوق العاده ای را تجربه کرد.

در عرض 2 سال، در سپتامبر 2021، زنجیره مجبور شد به دلیل ظهور تراکنش‌ها در شبکه آفلاین شود، که تنها به عنوان اثبات دسترسی و مقیاس‌پذیری آن عمل می‌کرد.

سولانا با زمان بلوک 400 میلی ثانیه و بیش از 300 میلیون توکن SOL در گردش، مطمئناً از اکثر پلتفرم‌های بلاک چین تازه راه‌اندازی شده بزرگ‌تر است.

با جلب توجه سولانا، چندین فاست متمرکز پدید آمدند که پلتفرم‌های کاربرپسند را برای ادعای SOL رایگان ارائه کردند.

در حال حاضر، اکوسیستم متنوعی از فاست های سولانا، چه متمرکز و چه غیرمتمرکز، وجود دارد که نیازها و الگوهای استفاده متفاوت را برآورده می کند.

کار فاست های سولانا

عملکرد فاست های سولانا بالا کاملاً شبیه به سایر فاست های ارز دیجیتال است و افرادی که با آن آشنا هستند، مسیریابی را آسان تر می کنند.

این برای کمک به افراد برای شروع کار با بلاک چین سولانا با ارائه مقدار کمی SOL برای اهداف آزمایشی یا توسعه طراحی شده است.

این فرآیند معمولاً شامل چند مرحله است:

دسترسی به فاست: فاست اغلب پلتفرم های مبتنی بر وب هستند که کاربران می توانند با ارائه آدرس کیف پول کریپتو آنلاین خود، مقدار مشخصی SOL را درخواست کنند.

نیاز کیف پول: کاربران برای دریافت توکن ها به آدرس کیف پول Solana نیاز دارند.

تأیید فاست: کاربران معمولاً به محض ورود به وب‌ سایت فاست ، آدرس کیف پول Solana خود را وارد می‌کنند و یک کپچا یا فرآیند تأیید دیگری را برای جلوگیری از سوءاستفاده تکمیل می‌کنند.

اجرای تسک و کسب رایگان فاست سولانا: فاست های SOL کاربران را در ازای دریافت پاداش های کوچک، وظایف خاصی را انجام می دهند. این وظایف شامل پر کردن کپچا، لیست کوتاه، تکمیل نظرسنجی، بازدید از تبلیغ‌کنندگان و غیره است.

بر اساس حجم وظایف، کاربران می توانند مبالغ قابل توجهی از ارزهای دیجیتال را جمع آوری کرده و سپس آنها را به کیف پول های رمزنگاری مربوطه خود خارج کنند.

سایت‌های مختلف فاست های کریپتو که به صورت آنلاین کار می‌کنند دارای ویژگی‌های متمایزی هستند، و یکی از موارد کلیدی که باید بررسی شود، نرخ پرداختی فاست های دیجیتال برای کاربران موجود و تعداد دفعات ادعا برای وظایف است.

چندین کیف پول میکرو اختصاصی عمداً برای کسب درآمد از طریق فاست طراحی شده اند و تا زمانی که کسی از کیف پول خارج نشود، هیچ کارمزد تراکنش ارائه نمی دهد.

بهترین سایت فاست سولانا برای دریافت رایگان SOL

Faucetcrypto یکی از پیشروترین سایت های فاست SOL

آیا به دنبال یک فاست با کاربری آسان برای کسب ارزهای دیجیتال رایگان هستید؟ Faucetcrypto به شما این امکان را می‌دهد تا با انجام وظایف رقابتی، رمزارزهای رایگانی مانند بیت‌کوین، سولانا، ترون و غیره کسب کنید. می‌توانید با کلیک بر روی تبلیغات، اشتراک‌گذاری نظرات، تکمیل نظرسنجی‌ها، دانلود بازی‌ها یا برنامه‌ها و موارد دیگر، فاست Solana رایگان به دست آورید. در Faucetcrypto، می توانید درآمد خود را مستقیماً به کیف پول خود برداشت کنید. اگر به دنبال چیز اضافی هستید، این فاست دارای طرح کمیسیون ارجاع نیز می باشد که در صورت اشتراک گذاری لینک ارجاع با دوستان خود، می توانید 20% و مواردی از کل درآمد خود را برای یک عمر کسب کنید.

بهترین سایت فاست ارز دیجیتال

بهترین سایت فاست ارز دیجیتال

ویژگی های Faucetcrypto
  1. دارای یک ویژگی PTC است که از طریق آن بازیکنان می توانند با کلیک بر روی تبلیغات به راحتی درآمد کسب کنند
  2. کاربران می توانند در هر 20 دقیقه یک ارز دیجیتال رایگان دریافت کنند
  3. این کمیسیون 20٪ ارجاع و مواردی از تمام درآمدهای آنها را برای یک عمر ارائه می دهد

هدف از فاست سولانا چیست؟

سایت های Solana Faucet برای انتشار بلاک چین، استخراج ارز دیجیتال و گسترش پایگاه کاربران طراحی شده اند. از زمانی که این ایده تجاری شد و باعث ایجاد مشاغل مختلف فاست شد، فاست راه طولانی را پیموده اند. فاست کریپتو سولانا با ارائه توکن‌های رایگان شبکه آزمایشی SOL به کاربران، عمدتاً توسعه‌دهندگان و هر کسی که می‌خواهد بدون ریسک کردن پول واقعی، این بلاک چین را کشف کند، یک هدف مهم را در اکوسیستم Solana انجام می‌دهد. فاست به عنوان نقاط ورودی برای تازه واردان به اکوسیستم سولانا عمل می کنند و به آنها اجازه می دهند بدون درگیر شدن در یک تراکنش یا استفاده از صرافی ارز دیجیتال BingX، مقدار کمی SOL دریافت کنند.

سولانا یک راه عالی برای کاوش برای افرادی است که می‌خواهند از طریق فاست ، SOL رایگان دریافت کنند.

مزایای فاست های سولانا که باید بدانید

فاست پلتفرمی هستند که مقادیر کمی از توکن رایگان SOL را توزیع می کنند و مزایای مختلفی را برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال ارائه می دهند.

در اینجا چند مزیت کلیدی فاست ارز دیجیتال وجود دارد:

توکن های SOL رایگان: بهترین مزیتی که به دست می آورید، به دست آوردن SOL بدون سرمایه گذاری پول است. از این رو، اگر ارزش توکن افزایش یابد، می توانید سبد ارزهای دیجیتال خود را بسازید و از قدردانی آینده لذت ببرید. با این حال، مقادیر معمولا کوچک است. از این رو، مشارکت مداوم برای جمع آوری مبلغ هنگفت مورد نیاز است.
تجربه یادگیری: برای کسانی که تازه وارد بلاک چین یا اکوسیستم سولانا شده اند، فاست به عنوان دروازه ای برای اکتشاف عمل می کنند. کاربران با تعامل با کیف پول ها، تکمیل وظایف و دریافت توکن ها، تجربه کارکردهای اولیه بلاک چین را به دست می آورند. این قرار گرفتن در معرض می‌تواند تعامل بیشتر با برنامه‌های DeFi و سایر پروژه‌های ساخته شده بر روی Solana را تشویق کند.
دسترسی به DeFi و dApps: برخی از فاست پاداش‌هایی را در توکن‌های خاص مورد استفاده در پروتکل‌های DeFi یا برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) در Solana ارائه می‌کنند. این به کاربران اجازه می دهد تا بدون سرمایه گذاری مالی با این برنامه ها آزمایش کنند، مانع ورود را کاهش داده و پذیرش گسترده اکوسیستم را ترویج می کند.

انواع فاست SOL چیست؟

انواع فاست ارز دیجیتال سولانا

انواع فاست ارز دیجیتال سولانا

فاست های SOL یک راه عالی برای دریافت توکن‌های رایگان سولانا شبکه آزمایشی برای آزمایش با شبکه و توسعه برنامه‌ها هستند. دو نوع اصلی فاست وجود دارد:

فاست های خط فرمان

این گزینه نیاز به استفاده از رابط خط فرمان Solana (CLI) برای درخواست توکن دارد. در اینجا، شما باید Solana CLI را نصب کنید، یک آدرس کیف پول ایجاد کنید، و سپس دستور Solana airdrop را با آدرس کیف پول خود به عنوان گیرنده اجرا کنید. کنترل دقیقی بر روی مقدار توکن های درخواستی ارائه می دهد و به طور یکپارچه با گردش کار توسعه یکپارچه می شود. با این حال، دانش فنی مورد نیاز است و می تواند برای مبتدیان کمتر کاربر پسند باشد. بنابراین، بسیاری از کاربران برای استفاده از این نوع فاست های کریپتو به کمک نیاز دارند.

فاست های GUI

اینها وب سایت ها یا افزونه های مرورگر با رابط های گرافیکی برای درخواست توکن هستند. برای دریافت توکن ها باید آدرس کیف پول خود را وارد کرده و روی دکمه ای کلیک کنید. برخی از فاست ممکن است وظایف دیگری مانند حل کپچا یا تماشای یک تبلیغ داشته باشند.

بهترین چیز این است که استفاده از آن برای هر کسی، حتی کسانی که با Solana CLI آشنا نیستند، آسان است. صرف نظر از این، ممکن است کنترل کمتری بر روی مقدار توکن های دریافتی ارائه دهد و ممکن است محدودیت های اضافی را نیز شامل شود.

سوالات پیرامون فاست ارز دیجیتال

فاست ارز دیجیتال چیست؟

وب سایت فاست ارز دیجیتال برای توسعه دهندگان ارز دیجیتال است که می خواهند توکن های آزمایشی ارز دیجیتال را به منظور استقرار قراردادهای هوشمند در Devnet و Testnet دریافت کنند.

آیا فاست ارز دیجیتال ارزشش را دارد؟

فاست های ارز دیجیتال می توانند راه خوبی برای دریافت مقدار کمی از ارز دیجیتال و بیت کوین به صورت رایگان باشند، اما معمولاً فقط مقدار کمی را ارائه می دهند. در حالی که آنها می توانند برای تازه واردان برای آزمایش تراکنش ها یا اکتشاف ارز دیجیتال مفید باشند، اما تنها منبع کمی از درآمد یا سرمایه گذاری هستند. اگر در حال راه اندازی هستید و می خواهید در مورد نحوه کار دریافت رایگان سولانا سوال دارید ممکن است ارزش آن را داشته باشد که یک سایت فاست را امتحان کنید.

آیا فاست ارز دیجیتال قانونی است؟

بله، فاست ارز دیجیتال می‌تواند مشروع و ایمن باشد، اما بررسی فاست خاصی که مد نظر شماست مهم است. فاست قانونی توکن های رایگان ارائه می دهند، اما مراقب کلاهبرداری باشید. اطمینان حاصل کنید که از یک فاست رسمی و معتبر برای جلوگیری از خطرات احتمالی استفاده می کنید. قبل از ادعای هرگونه رمز ارز، مراقب باشید و تحقیق کنید.

بهترین سایت فاست ارز دیجیتال کدامند؟

تعدادی فاست آنلاین وجود دارد که از آنجا می توانید ارز دیجیتال کسب کنید. برخی از فاست های ارز دیجیتال برتر عبارتند از Faucetcrypto، Onlyfaucet، Allcoins، Vie Faucet و Togatech.

One Comment

Leave a Reply