Skip to main content

تحلیلگر وال استریت می گوید اکنون زمان مناسبی برای شروع خرید ریپل است آکادمی بینگ ایکس.

بحث‌های اخیر که توسط Abs میزبان پادکست محبوب Good Morning Crypto و با حضور لیندا جونز، تحلیلگر مشهور وال استریت انجام شد

همه در مورد وضعیت فعلی آلت‌کوین محبوب جامعه کریپتو، ریپل بود.

در حالی که بیت کوین در حال رسیدن به بالاترین رکورد جدید خود بود، ریپل بسیار پایین تر از بالاترین رکورد خود باقی مانده است

وضعیتی که باعث نگرانی سرمایه گذاران خرده فروشی آن شده است.

با این حال، به گفته کارشناسان، این کاهش یک مسئله نیست، بلکه یک فرصت طلایی برای کسانی است که به دنبال ورود به XRP به عنوان راهی برای گسترش سبد سرمایه گذاری خود هستند.

تحلیلگر وال استریت می گوید اکنون زمان مناسبی برای شروع خرید ریپل است

در طول دوره صعودی 2017، ریپل شاهد افزایش باورنکردنی 70000 درصدی بود و آن را به یکی از بهترین عملکردها در کل چرخه تبدیل کرد.

این موازی با گذشته برای درک کامل اینکه چرا جونز و Abs نسبت به وضعیت فعلی ریپل خوشبین هستند، مهم است.

وجود تراکنش‌های بزرگ و فعالیت گسترده نهنگ‌ها نشان می‌دهد که مردم بیشتر به ریپل علاقه‌مند می‌شوند، که به این معنی است که اکنون زمان خوبی برای خرید است.

به قول جونز:

«نگران قیمت نباشید؛ قیمت به خودی خود رسیدگی خواهد کرد.»

در همین حال، داده‌های اخیر Whale Alert سه تراکنش ریپل سنگین را نشان می‌دهد که مجموعاً ۷۵ میلیون توکن دارند.

این تراکنش‌ها شامل فروش عمده به صرافی‌ ارز دیجیتال بینگ ایکس و خریدهای بزرگ است که محیط تجاری پر جنب و جوش برای ریپل را برجسته می‌کند.

خوش بینی در میان عملکرد ضعیف

با حرکت قیمت XRP در محدوده بحرانی بین سطح حمایت کلیدی 0.56 دلار و سطح مقاومت 0.74 دلار، بازار به طور فعال منتظر شکست است.

فراتر رفتن از مرز 0.74 دلار می تواند ریپل را به سمت سطوح مقاومت بالاتر سوق دهد و فرصت های سودآوری را برای هر کسی که اکنون وارد بازار می شود ارائه می دهد.

Leave a Reply