Skip to main content

جی پی مورگان تایید ETF های اتریوم 50 درصد شانس سود از اتر آکادمی بینگ ایکس.

با تأیید اخیر صندوق‌های معاملاتی مبادله‌نامه‌ای (ETFs) بیت‌کوین توسط

کمیسیون اوراق بهادار و معاملات ایالات متحده (SEC)، توجه در فضای رمزارز به تأیید ممکن صندوق‌های معاملاتی مبادله‌نامه‌ای اتریوم (Ethereum) متجه می‌شود.

با این حال، تحلیلگران JP Morgan در یک یادداشت به مشتریان، شکایت خود را نسبت به امکان تأیید صندوق‌های مبادله‌نامه‌ای اتریوم اعلام کرده‌اند.

تبلیغات تحلیل‌های JP Morgan

تحلیل‌های JP Morgan به رهبری نیکولاوس پانیگیرتزوگلو، در مورد تأیید صندوق‌های مبادله‌نامه‌ای اتریوم از سوی SEC، به اندازه کافی متفائل نیستند.

این تحلیل‌گران شکایت خود را به ملاحظات تنظیمی و قضایی نسبت داده‌اند و احتمال تأیید را به بیش از 50 درصد تخمین زده‌اند.

“هرچند ما دلایل را درک می‌کنیم، اما شک داریم که SEC تا ماه مه اتر را به عنوان یک کالا دسته‌بندی کند”، گفته‌اند تحلیل‌گران JP Morgan.

جی پی مورگان تایید ETF های اتریوم 50 درصد شانس سود از اتر

در همین حین، SEC تازه تصمیم خود را در مورد صندوق ETF اتریوم Fidelity را به تاریخ 5 مارس 2024 تأخیر داده و بررسی‌های بیشتری را انجام می‌دهد.

علاوه بر این، تصمیم نهایی SEC در مورد درخواست‌های ای تی اف اتریوم معاملاتی حالا بین اواخر ژانویه و اواخر اوت 2024 پیش‌بینی می‌شود.

شاید تأیید صندوق‌های معاملاتی مبادله‌نامه‌ای اتریوم در ژانویه 2024، که به طور کامل اتریوم را به عنوان یک کالا تأیید می‌کند، یک قطره امید بیاورد.

با این حال، تحلیل‌گران JP Morgan تأکید کرده‌اند که دسته‌بندی SEC اتریوم برای مثال به عنوان یک کالا یا اوراق بهادار نقش مهمی در تعیین سرنوشت صندوق‌های معاملاتی مبادله‌نامه‌ای اتریوم خواهد داشت.

تأثیر گریسکیل بر تصمیم SEC

تاریخ کلیدی که ممکن است بیشتر روشنایی در مورد معرفی احتمالی این ETFها فراهم کند، 25 ژانویه است مهلت درخواست صندوق ETF اتریوم Grayscale

قبلاً، گریسکیل که با موفقیت با SEC در گذشته به دلیل رد ETF بیت‌کوینش اعتراض کرده است، اکنون برای تأیید یک ETF اتریوم اعلام اراده کرده است.

در همین حین، پاسخ SEC به موفقیت قبلی grayscale احتمالاً تصمیمات آینده‌اش را تأثیر خواهد داد.

هر چند تأیید اخیر SEC از صندوق‌های معاملاتی مبادله‌نامه‌ای بیت‌کوین می‌تواند به معنای تغییر مثبت باشد

اظهارات گری گنسلر رئیس فعلی این سازمان که ادعا کرده است که این سازمان نه تأیید می‌کند و نه بیت‌کوین را حمایت می‌کند، لایه‌ای از احتیاط را افزوده است.

با اینکه جامعه رمزارز منتظر روشنایی تنظیمی است، اما همچنان در حال تعادل بین بازرسی و امید به گزینه‌های سرمایه‌گذاری دسترسی‌پذیرتر است.

Leave a Reply