Skip to main content

فصل آلت‌ کوین ها AltSeason آغاز می‌ شود افزایش قیمت اتریوم سیگنال‌ های تغییر عمده‌ ای در بازار ارز دیجیتال دارد.

Crypto Capital Venture تحلیلگر کریپتو، اخیراً در مورد افزایش عمده قیمت اتریوم که به حدود 3200 دلار رسیده است، صحبت کرده است.

او نه تنها جنبه‌های فنی حرکت اتریوم در نمودار هفتگی را توضیح داد، بلکه پیامدهای آن را برای بیت‌کوین، تسلط بیت‌کوین و بازار گسترده‌تر آلت‌کوین به‌عنوان یک چرخه جدید بررسی کرد.

او به تحولات در بازار بیت کوین اشاره کرد، به ویژه در هنگام مشاهده نمودار هفتگی، که در آن الگوهای تاریخی پیشرفت های بازار صعودی مشهود است.

از سال 2013، نقاط عطف قابل توجهی مانند آستانه‌های بازار صعودی در سال‌های 2017 و 2020، و احتمالاً اکنون در دوره فعلی، الگوی تکرارشونده را برجسته می‌کنند.

فصل آلت‌ کوین ها AltSeason آغاز می‌ شود

او با بحث در مورد تسلط اتریوم بر بیت کوین در تمام چرخه ها، بر سیر صعودی ثابتی که به ویژه بین سال های 2017 تا 2020 مشهود است، تأکید کرد.

این افزایش تسلط اتریوم نشان دهنده تغییر بالقوه در چشم انداز گسترده تر ارزهای دیجیتال است.

اگر بیت‌کوین آستانه‌های فعلی بازار گاوی خود را بشکند، می‌تواند نشان‌دهنده یک حرکت مهم برای کل بازار کریپتو باشد.

علیرغم عدم قطعیت‌ها، مانند تایید موفقیت در بازار صعودی بیت کوین، این تحلیلگر به تسلط اتریوم در این چرخه اشاره کرد که به طور قابل توجهی از سطوح قبلی پیشی گرفت.

این روند بر کاهش مداوم تسلط بیت کوین تاکید می کند، که نشان دهنده تمایل صعودی برای بیت کوین است

اما روندی گسترده تر به نفع آلت کوین ها است که اتریوم در راس آن قرار دارد.

عقب نشینی های بالقوه پیش رو

با بررسی تسلط اتریوم در برابر بیت کوین (ETH/BTC)، به الگوی تسلط فزاینده اتریوم در چرخه ها اشاره کرد.

او پیشنهاد کرد که این روند نشان‌دهنده یک تغییر گسترده‌تر در چشم‌انداز ارزهای دیجیتال است و آلت‌کوین‌ها نسبت به بیت‌کوین کشش پیدا می‌کنند.

ضمن تایید رشد چشمگیر اتریوم، نسبت به عقب نشینی های احتمالی هشدار داد و با استناد به شاخص های فنی مانند شرایط خرید بیش از حد در RSI و نیاز به ادغام حول میانگین های متحرک، هشدار داد.

او سطوح مقاومت بالقوه و امکان ردیابی مجدد اتریوم را قبل از صعود بیشتر توضیح داد.

Leave a Reply