Skip to main content

هدایای تضمینی جدید صرافی بینگ ایکس (ارز دیجیتال Tellor) برای ایرانیان بینگ ایکس فارسی.

صرافی بینگ ایکس به عنوان یکی از پلتفرم‌های پیشرو در زمینه تبادل ارزهای دیجیتال، به تازگی برنامه‌ای جدید برای کاربران ایرانی خود معرفی کرده است.

این برنامه شامل هدایای تضمینی ویژه‌ ای است که به منظور تشویق کاربران به استفاده از ارز دیجیتال Tellor (TRB) طراحی شده است.

هدایای تضمینی جدید صرافی بینگ ایکس (ارز دیجیتال Tellor) برای ایرانیان

بر اساس این برنامه، کاربران ایرانی که در صرافی بینگ ایکس ثبت‌ نام کرده و به تبادل Tellor بپردازند، می‌توانند از هدایای متنوع و جذابی بهره‌مند شوند.

این هدایا شامل تخفیف‌ های ویژه در کارمزد معاملات، جوایز نقدی و حتی توکن‌ های رایگان Tellor است.

دریافت هدیه اختصاصی کاربران ایرانی از صرافی بینگ ایکس

به علاوه، بینگ ایکس برای افزایش انگیزه کاربران، مسابقاتی با جوایز ارزنده ترتیب داده که در آن‌ها کاربران برتر می‌توانند پاداش‌های چشمگیری دریافت کنند.

مدیر بازاریابی بینگ ایکس در این باره گفت: “ما به دنبال ایجاد تجربه‌ ای متفاوت و ارزشمند برای کاربران ایرانی خود هستیم.

ارز دیجیتال Tellor به عنوان یکی از پروژه‌ های نوآورانه و رو به رشد در دنیای ارزدیجیتال، فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری و تبادل فراهم می‌کند.

با معرفی این هدایا و جوایز، قصد داریم تا کاربران ایرانی بیشتری را به استفاده از این ارز دیجیتال ترغیب کنیم و تجربه معاملاتی بهتری را برای آن‌ها رقم بزنیم.”

این برنامه هدایا از تاریخ مشخصی آغاز شده و به مدت محدود در دسترس خواهد بود.

شرایط دریافت هدایای جدید صرافی بینگ ایکس (ارز دیجیتال Tellor) برای ایرانیان

  1. زمان رویداد: از تاریخ 17-05-2024 ساعت 00:00 لغایت 31-05-2024 ساعت 23:59 (UTC+3.5)
  2. شرایط شرکت در رویداد: این رویداد ویژه کاربران دعوت شده منطقه خاورمیانه می‌باشد.
  3. وظیفه معاملات فیوچرز: با دستیابی به حجم معاملات فیوچرز 5,000 USDT (فیوچرز استاندارد با مارجین USDT و فیوچرز پرپچوال با مارجین USDT) در طول رویداد، 1 شانس شرکت در قرعه‌کشی دریافت کنید. این رویداد بر اساس منطقه زمانی UTC+3.5 صورت می‌گیرد.
  4. لطفاً توجه داشته باشید که حجم معاملات فیوچرز به صورت روزانه (بر اساس منطقه زمانی UTC+3.5)، مجددا تنظیم می‌شود. هر کاربر می‌تواند تا سقف 10 بار در روز، در قرعه‌کشی شرکت کند.
  5. کوپن بونس: همه کوپن‌های بونس دارای اهرم 1x و مدت اعتبار 7 روزه هستند.
  6. کوپن‌ سرمایه اعتباری: همه کوپن‌های سرمایه اعتباری دارای نرخ جبران 50% بوده و دارای مدت اعتبار 7 روزه هستند.
  7. جوایز توکن: جوایز توکن در قالب کوپن توکن، ظرف 7 روز کاری پس از رویداد واریز می‌شود. اطمینان حاصل کنید که اپلیکیشن شما به آخرین نسخه به‌روزرسانی شده باشد تا بتوانید کوپن توکن خود را بازخرید کنید. کوپن‌های توکن منقضی شده، دوباره واریز نخواهد شد.
  8. جوایز تنها یک بار واریز می‌شود. در طی برگزاری رویداد، برای هر حساب BingX تنها یکبار جوایز حجم معاملاتی محاسبه می‌شود و BingX بالاترین سطح پاداش را از هر نوع رویداد برای کاربران واریز می‌کند.
  9. فقط معاملاتی که بیش از 1 دقیقه باز نگه‌داشته شوند برای این رویداد محاسبه خواهند شد.

 

Leave a Reply