Skip to main content

بهترین آلت کوین های RWA با قابلیت رشد 50 برابری آکادمی بینگ ایکس.

آلت کوین ها به طور فزاینده ای توجه سرمایه گذاران و تحلیلگران را به خود جلب می کنند.

تحلیلگر کانال Altcoin Buzz اخیراً روند رو به رشد توکن سازی دارایی در دنیای واقعی (RWA) را روشن کرد و پتانسیل رشد و پذیرش عمده در این بخش را توضیح داد.

ظهور توکن‌ های Rise of Real-World Asset دارایی واقعی (RWA)

این تحلیلگر همچنین در مورد اینکه چگونه لری فینک، مدیر عامل بلک راک،

اخیراً بر پتانسیل تحول آفرین ETF ها (صندوق های سرمایه گذاری در بورس) و ظهور توکن سازی در بازارهای اوراق بهادار تاکید کرده است.

فینک در بیانیه‌ای پیش‌بینی کرد که توکن‌سازی اوراق بهادار را متحول می‌کند و تغییر قابل توجهی در استراتژی‌های سرمایه‌گذاری را نشان می‌دهد.

از آنجایی که موسسات به طور فزاینده ای سرمایه را در پروژه های RWA می ریزند

این بخش شاهد رشد انفجاری بوده است و عملکرد بهتری نسبت به سایر بخش های بازار ارزهای دیجیتال داشته است.

RWA یا دارایی های دنیای واقعی چیست؟

دارایی های دنیای واقعی (RWA) دسته ای از توکن های ارزدیجیتال هستند که نشان دهنده دارایی های ملموسی هستند که خارج از طیف دیجیتال وجود دارند.

اینها می توانند از اوراق قرضه گرفته تا املاک و مستغلات، کالاها و ماشین آلات متفاوت باشند.

RWAها به این دارایی‌ها اجازه می‌دهند تا جایی در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) پیدا کنند و دسترسی به این ابزارهای مالی اغلب غیرقابل دسترس را افزایش دهند و افق‌های جدیدی از برنامه‌ها را باز کنند.

دارایی های دنیای واقعی (RWA) در کریپتو چیست؟

دارایی های دنیای واقعی (RWA) در کریپتو

دارایی های دنیای واقعی (RWA) در کریپتو

اینها دارایی های ملموسی هستند که در دنیای فیزیکی وجود دارند.

نمونه هایی از این موارد املاک، کالاها، هنر و حتی خزانه داری ایالات متحده است.

دارایی های دنیای واقعی ترکیب قابل توجهی از ارزش مالی جهانی هستند.

ارزش املاک و مستغلات جهانی در سال 2020 326.5 تریلیون دلار بود در حالی که ارزش بازار طلا 12.39 تریلیون دلار است.

بدیهی است که دارایی های دنیای واقعی در صنعت مالی سنتی بسیار زیاد است.

با این حال، این دارایی ها به سختی در دنیای دیفای، فراتر از استیبل کوین های دارای پشتوانه فیات مانند USDT و USDC مورد استفاده قرار می گیرند.

این امکان گنجاندن دارایی‌های دنیای واقعی در صنعت DeFi، افزایش نقدینگی در دسترس

و ارائه یک کلاس دارایی جدید برای شرکت‌کنندگان DeFi را فراهم می‌کندتا از آن برای بازده سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

علاوه بر این، باید توجه داشت که با دارایی های دنیای واقعی، بازده سرمایه گذاری کمتر تحت تاثیر نوسانات کریپتو قرار می گیرد.

همچنین علاقه‌مندی به وارد کردن اوراق بهادار ایالات متحده در زنجیره افزایش یافته است و به سرمایه‌گذاران روشی کم‌ریسک برای تولید سود ارائه می‌دهد.

همانطور که در نمودار DefiLlama زیر مشاهده می شود، RWA در فضای کریپتو در حال رشد است، با TVL بیش از 6 میلیارد دلار در آوریل 2024.

بهترین آلت کوین های RWA با قابلیت رشد 50 برابری

این افزایش علاقه، تحلیلگران را بر آن داشته تا پروژه‌های امیدوارکننده‌ای را در فضای ارز دیجیتال RWA شناسایی کنند که برای سودآوری آماده هستند.

در اینجا 3 آلتکوین برای تماشا آمده است:

ارز دیجیتال Realio Network (RIO)

شبکه Realio، که مقر آن در شهر نیویورک است، به عنوان یک بازیگر پیشرو در فضای RWA ظاهر شده است. Realio Network با تمرکز بر انطباق با مقررات و انطباق با SEC یک بلاک چین لایه 1 را برای دارایی های دنیای واقعی ارائه می دهد که بر اساس Cosmos SDK ساخته شده است. تایید اخیر بلک راک و انتقال توکن‌های ریو به کیف پول بلک راک، نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجهی در همکاری بین یک شرکت سرمایه‌گذاری تریلیون دلاری و یک پروژه RWA است.

ارزدیجیتال Ondo اوندو (ONDO)

آندو از خزانه‌های ایالات متحده برای توکن‌سازی، پل زدن با بازدهی بالا، بدهی ایمن دولتی و نقدینگی بلاک چین استفاده کرده است. آندو به رهبری کهنه‌کاران دارایی‌های دیجیتال گلدمن ساکس، حمایت سرمایه‌گذاران نهادی را به دست آورده و با بازیگران اصلی صنعت مالی، از جمله بلک راک و مورگان استنلی، همکاری کرده است. هدف مشارکت با بلاک چین Apos، ادغام بازده دارایی های بومی و واقعی در زنجیره است و راه را برای ادغام یکپارچه مالی سنتی و فناوری بلاک چین هموار می کند.

ارز دیجیتال Centrifuge سانتریفیوژ (CFG)

سانتریفیوژ خود را به عنوان یک پیشگام در فضای RWA تثبیت کرده است و وام غیرمتمرکز و وام دارایی ها را ارائه می دهد و در عین حال RWA ها را جزئی می کند، مانند املاک و مستغلات. Centrifuge با پرچم‌دار Tin Lake DApp خود در اتریوم، بازاری آزاد برای توکن‌سازی و تجارت RWA فراهم می‌کند. زیرساخت قانونی و استخرهای نقدینگی سازگار پلتفرم در اتریوم و آربیتروم، دسترسی و نقدینگی را برای سرمایه‌گذاران بیشتر می‌کند.

Leave a Reply