Skip to main content

ترید فارکس در صرافی انلاین BingX آکادمی بینگ ایکس.

فارکس که به عنوان ارز خارجی یا FX نیز شناخته می شود، یک بازار جهانی غیرمتمرکز است که تمامی ارزهای جهان در آن ترید می کنند.

بازار فارکس با حجم معاملات روزانه بیش از 5 تریلیون دلار، بزرگترین و نقدشونده ترین بازار جهان است.

تمام بازارهای سهام جهان حتی به این نزدیک هم نمی شوند. اما این برای شما چه معنایی دارد؟

با نگاهی دقیق تر به معاملات فارکس، ممکن است فرصت های معاملاتی جالبی را بیابید که با سرمایه گذاری های دیگر در دسترس نیستند.

ترید فارکس چیست؟

ترید فارکس صرافی BingX عمل خرید یا فروش ارز است. بانک‌ها، بانک‌های مرکزی، شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران نهادی و تاجران فردی به دلایل مختلفی از جمله ایجاد تعادل در بازارها، تسهیل ترید بین‌المللی و گردشگری یا کسب سود، ارز خارجی را مبادله می‌کنند.

کد رفرال صرافی بینگ ایکس با 30 دلار جایزه :YWTCKZ

هنگامی که در فارکس معامله می کنید، همزمان یک ارز را می خرید و دیگری را می فروشید. به عنوان مثال، اگر شما یورو/دلار آمریکا می‌خرید، یورو را می‌خرید و دلار آمریکا را می‌فروشید. قیمت جفت ارز نشان می دهد که چه مقدار از ارز مظنه (در این مورد، دلار آمریکا) برای خرید یک واحد از ارز پایه (یورو) مورد نیاز است.

معامله‌گران فارکس از استراتژی‌ها و تکنیک‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری بر این حرکات ارز استفاده می‌کنند، از جمله تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال و احساسات بازار. برخی از معامله گران بر روی یک جفت یا گروه خاصی از جفت ها تمرکز می کنند، در حالی که برخی دیگر طیف گسترده ای از ابزارها را معامله می کنند.

معامله گران می توانند با استفاده از کارگزار فارکس در بازار فارکس شرکت کنند. کارگزاران مختلفی برای انتخاب وجود دارد و هر کدام ویژگی ها و مزایای متفاوتی را ارائه می دهند. برای معامله گران مهم است که قبل از افتتاح حساب، کارگزاران را به دقت بررسی و مقایسه کنند.

آموزش ترید فارکس در صرافی انلاین BingX

صرافی و بروکر فارکس BingX

صرافی و بروکر فارکس BingX

اگر می خواهید ترید فارکس بینگ ایکس را شروع کنید، در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید دنبال کنید:

1. سیاست BingX Forex را بررسی کنید: برخی از کشورها مجاز به ترید فارکس نیستند آنها را بررسی و ثبت نام در صرافی BingX را شروع کنید.

2. اصول اولیه را بیاموزید: با مفاهیم اولیه معاملات فارکس از جمله نحوه خواندن جفت ارزها، درک نقش اهرم و استفاده از تحلیل فاندامنتال و تکنیکال آشنا شوید. منابع زیادی به صورت آنلاین در دسترس هستند، مانند راهنماهای ترید ، وبینارها، و آموزش های ویدیویی، برای کمک به شما برای شروع.

3. با یک حساب آزمایشی تمرین کنید: اکثر کارگزاران یک حساب آزمایشی رایگان ارائه می دهند که می توانید از آن برای تمرین ترید با پول مجازی استفاده کنید. این یک راه عالی برای درک بازار و آزمایش استراتژی های خود بدون ریسک کردن سرمایه واقعی است.

4. میزان تحمل ریسک خود را تعیین کنید: معاملات فارکس دارای ریسک بالایی است و برای همه مناسب نیست. قبل از شروع معامله، به این فکر کنید که چقدر پول می توانید از دست بدهید و چقدر حاضرید در هر معامله ریسک کنید.

5. یک برنامه معاملاتی ایجاد کنید: یک طرح معاملاتی اهداف شما، میزان تحمل ریسک و استراتژی هایی را که برای دستیابی به آنها استفاده خواهید کرد، مشخص می کند. همچنین باید شامل یک برنامه مدیریت ریسک باشد تا به شما کمک کند زیان های خود را به حداقل برسانید.

6. شروع به ترید کنید: در اولین معاملات خود سرمایه زیادی را به خطر نیندازید. همانطور که تجربه کسب می کنید و با بازار راحت تر می شوید، می توانید به تدریج اندازه موقعیت خود را افزایش دهید.

هزینه های معاملاتی فارکس و کریپتو صرافی بینگ ایکس

صرافی و بروکر فارکس BingX همان کارمزد معاملاتی 0.075٪ را برای باز کردن و بسته شدن یک موقعیت دریافت می کند.

محاسبه کارمزد تراکنش ساده است. کارمزد معامله با ضرب کارمزد معاملاتی 0.075 درصد در حجم معامله محاسبه می شود.

کارمزد معامله در مقایسه با سایر مبادلات ارزهای دیجیتال نسبتاً رقابتی است.

نوع محدوده های اسپرد
کریپتو و بیت کوین 0.02% ~ 0.1%
ارزهای دیگر بجز بیت کوین 0.02% ~ 0.2%
شاخص های جهانی 0.02% ~ 0.15%
کالاها 0.02% ~ 0.1%
فارکس 0.02% ~ 0.1%

علاوه بر کارمزد معاملات، صرافی یک کارمزد اسپرد ارائه می دهد. این کارمزد بر اساس نوع معامله قرارداد متفاوت است.

به عنوان مثال، هزینه اسپرد در BTC از 0.02٪ تا 0.1٪ متغیر است و این ممکن است برای سایر جفت های معاملاتی کریپتو تا 0.2٪ افزایش یابد.

با این حال، جدول زیر را بررسی کنید تا لیست ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده برای سپرده گذاری با حداقل میزان سپرده خود را بدانید:

نتیجه ترید فارکس در صرافی انلاین BingX

ترید فارکس مستلزم فداکاری، نظم و انضباط و آموزش ترید قوی است. این یک طرح سریع ثروتمند شدن نیست و مهم است که با طرز فکر و انتظارات درست به آن نزدیک شوید.

Leave a Reply