Skip to main content

کشورهای دارای بیشترین ذخایر بیت کوین در سال 2024 آکادمی بینگ ایکس.

دولت یک کشور ممکن است بیت کوین را به عنوان دارایی ذخیره داشته باشد.

دولت‌ها در سراسر جهان حدود 569070 بیت کوین دارند که 2.69 درصد از کل عرضه را تشکیل می‌دهد.

در سال 2021، السالوادور اولین کشوری بود که بیت کوین را به عنوان پول قانونی تبدیل کرد و همه مشاغل محلی را موظف به پذیرش پرداخت در بیت کوین کرد.

به گفته کارشناسان، کشورهای کمتر توسعه یافته می توانند از مالکیت بیت کوین به عنوان یک محرک قوی برای ایجاد یک اکوسیستم پر جنب و جوش و ایجاد راه حل های زیرساختی برای تسهیل ادغام ارزهای دیجیتال در اقتصاد واقعی استفاده کنند.

کشورهای دارای بیشترین ذخایر بیت کوین در سال 2024

مالکیت بیت کوین توسط کشورها می تواند توزیع گسترده تر رمزنگاری را ترویج کند و تمرکز ارز دیجیتال را کاهش دهد، بنابراین الگوی مالکیت دموکراتیک تر را تقویت می کند.

در این گزارش توسط Coinpedia، ما لیستی از کشورهای برتر دارنده بیت کوین در سال 2024 را گردآوری کرده ایم.

بگذارید ببینیم چه کسی بیشترین بیت کوین را در اختیار دارد!

چگونه دولت ها بیت کوین را به دست می آورند؟

گزارش اخیر نشان داد که 2.69 درصد از کل بیت کوین متعلق به دولت ها است. بنابراین، چگونه دولت ها بیت کوین را در اختیار دارند؟

خوب، می توان آن را با توقیف آن از شهروندان به عنوان یک نتیجه قانونی برای یک فعالیت مجرمانه انجام داد.

دولت ها قصد دارند اطلاعات مربوط به میزان بیت کوین خود و نحوه استفاده از آن را خصوصی نگه دارند!

کشورهای برتر دارای بیت کوین در سال 2024

لیست زیر دولت های برتر با بالاترین مالکیت بیت کوین را نشان می دهد:

ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا

 

با توجه به بیت کوین خزانه داری، ایالات متحده تقریباً 215000 بیت کوین جمع آوری کرده است که ارزش آن 8.3 میلیارد دلار است. بیشتر این مجموعه از سال 2020 از طریق توقیفات مجری قانون است. دارایی های بیت کوین ایالات متحده در حال افزایش است زیرا این کشور مصادره دارایی ها از افراد را به اجرا می گذارد.

 

 

 

چین

کشور چین

کشور چین

ذخایر بیت کوین چین 190000 بیت کوین است. پس از انتقال وجوه توقیف شده از طرح PlusToken Ponzi به دولت، به دست آمد. ارزش کل ذخایر بیت کوین حدود 12621.55 میلیون دلار توسط دولت چین است.

 

 

انگلستان

کشور انگلستان

کشور انگلستان

بریتانیا در زمینه نگهداری و تجارت بیت کوین در صدر قرار داشته است. دولت بریتانیا در حال حاضر حدود 61000 بیت کوین به ارزش 4 میلیارد دلار در حال حاضر دارد. از جیان ون و ژمین کیان مصادره شد.

 

 

آلمان

کشور آلمان

کشور آلمان

دولت آلمان با انباشت بیت کوین 50000 بیت کوین در رتبه چهارم این لیست قرار دارد. این توکن ها به ارزش 2.17 میلیارد دلار توسط پلیس آلمان در سال 2018 مصادره شدند و به بزرگترین توقیف ارزهای دیجیتال تبدیل شدند. این کلاهبرداری توسط دو مرد 40 و 37 ساله انجام شد که به دلیل اداره یک وب سایت دزدی دریایی تا پایان سال 2013 رزرو شده بودند.

 

 

اوکراین

دولت اوکراین در حال حاضر 46351 بیت کوین در اختیار دارد. مقامات 1.5 میلیون دلار دارایی رمزنگاری شده را از یوری شیگول، یک مقام سابق دولتی توقیف کردند.

السالوادور

کشور السالوادور

کشور السالوادور

السالوادور 5690 بیت کوین در خزانه خود دارد. السالوادور برای اولین بار خرید بیت کوین را در سپتامبر 2021 آغاز کرد و از فوریه 2024، دارایی بیت کوین السالوادور بیش از 397 میلیون دلار ارزش داشت که نشان دهنده سود بیش از 40٪ است. رئیس‌جمهور، نایب بوکله همچنین دید که منبع اصلی بیت‌کوین اضافی کشور، برنامه‌ای است که توسط دولت او اجرا می‌شود و به مهاجران علاقه‌مندی که بیت‌کوین «کمک» به دولت این کشور می‌دهند، شهروندی سریع ارائه می‌دهد.

 

بوتان

کشور بوتان

کشور بوتان

 

بوتان دارای 621 بیت کوین به ارزش 24.61 میلیون دلار است. فوربس بیان می کند که پادشاهی استخراج بیت کوین را در آوریل 2019 آغاز کرد، زمانی که بیت کوین 5000 دلار ارزش داشت. از آن زمان بیت کوین سر به فلک کشید!

ونزوئلا

کشور ونزوئلا

کشور ونزوئلا

 

دولت ونزوئلا دارای 240 بیت کوین است که 10.30 درصد از مردم دارای ارز دیجیتال هستند.

 

فنلاند

فنلاند از امروز 90 بیت کوین دارد. این کشور در سال 2018 1889 بیت کوین را که در پرونده های مواد مخدر کشف و ضبط شده بود، مصادره کرد. سپس 1889 بیت کوین را در سال 2021 با درآمد تقریباً 48 میلیون دلار فروخت.

گرجستان

طبق گزارش بینگ ایکس دولت گرجستان 66 بیت کوین به ارزش 4,234,672 دلار دارد.

Leave a Reply