Skip to main content

بهترین صرافی آنلاین های بدون نیاز به KYC احراز هویت آکادمی بینگ ایکس.

نگرانی‌ های مربوط به حفظ حریم خصوصی در میان معامله‌گران ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد

و در سال 2024 شاهد روند قابل‌توجهی به سمت عدم وجود صرافی با مشتری خود (KYC) بودیم.

پلتفرم‌ها به کاربران اجازه می‌دهند بدون ارسال اطلاعات شناسایی شخصی، ارزهای دیجیتال را معامله کنند.

این تغییر بر تقاضای فزاینده برای ناشناس بودن و امنیت در کریپتو تاکید می کند.

در حوزه صرافی آنلاین بدون KYC افزایش تقاضا برای حفظ حریم خصوصی و عملکردهای کاربرپسند، موفقیت پلتفرم های مختلف را به پیش برده است.

این صرافی‌ها که با تعهدشان به امنیت کاربر بدون تحمیل تأیید KYC اجباری مشخص شده‌اند، رشد و شناسایی قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند.

از آنجایی که بازار کریپتو در حال گسترش است، برجستگی صرافی‌های No KYC نشان‌دهنده تغییر به سمت رویکردی در دسترس‌تر، امن‌تر و خصوصی‌تر برای تجارت کریپتو است.

بهترین صرافی آنلاین های بدون نیاز به KYC احراز هویت

«مشتری خود را بشناسید» (KYC) در عصر دیجیتال بسیار مهم است و با تأیید هویت افراد قبل از افتتاح حساب، از تراکنش های مالی ایمن اطمینان حاصل می کند.

KYC امنیت و راحتی را در عین حفظ حریم خصوصی داده ها با استفاده از هوش مصنوعی و بیومتریک متعادل می کند.

نهادهای نظارتی مانند RBI بر انطباق تاکید دارند و به نوآوری در KYC بدون کاغذ برای حفظ اعتماد عمومی و یکپارچگی تراکنش می‌خواهند.

با این حال، بدون صرافی KYC گزینه قانع‌کننده‌ای برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال است، و از تأیید معمولی که بسیاری از پلتفرم‌های مالی به آن نیاز دارند، چشم پوشی می‌کند.

این روش از داده‌های شخصی محافظت می‌کند و موانع ورود را کاهش می‌دهد، به ویژه در مکان‌هایی که نظارت مالی شدید دارند یا برای کسانی که مدارک شناسایی لازم ندارند.

این صرافی‌ها معمولاً فرآیندهای ثبت‌نام سریع‌تر و ساده‌تری را ارائه می‌کنند و به معامله‌گران امکان دسترسی سریع به بازار را می‌دهند.

تضمین حفظ حریم خصوصی و امنیت در دنیای ارز دیجیتال مانند صرافی آنلاین ارزدیجیتال BingX بسیار مهم است.

همه پلتفرم ها این استانداردها را رعایت نمی کنند، اما تعداد کمی از آنها تعادل درستی را ایجاد می کنند.

صرافی آنلاین بیت یونیکس Bitunix بدون نیاز به KYC و احراز هویت همانند بینگ ایکس

یکی از سریع‌ ترین صرافی‌ های در حال رشد است که به فهرست بهترین صرافی‌ های بدون KYC می‌پیوندد.

در سال 2021 با تعداد کاربران رو به رشد بیش از 1،000،000، و فهرست گسترده ای از بیش از 132 ارز دیجیتال نقطه ای و بیش از 45 محصول آتی برای تجارت تاسیس شد.

این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد روزانه حداکثر 50000 دلار بدون نیاز به KYC برداشت کنند، مشروط بر اینکه تحت تأیید احراز هویت دو مرحله ای (2FA) قرار گیرند.

Bitunix رشد قابل توجهی را نشان داده است و جایگاهی را در بین 30 صرافی برتر CoinMarketCap با حجم معاملات بیش از 250 میلیون دلار به دست آورده است.

قابل ذکر است که این پلتفرم مجوزهای MSB ایالات متحده و MSB کانادا را به ترتیب در دسامبر 2022 و ژانویه 2024 با برنامه هایی برای دریافت مجوز در سایر کشورها به دست آورد.

Bitunix با ساختار کارمزد رقابتی خود متمایز است که کارمزد معاملات آتی را 0.02٪ برای سازندگان، 0.06٪ برای گیرندگان دریافت می کند.

معامله به فرد اجازه می دهد تا 125 برابر اهرم داشته باشد و این پلتفرم را برای سرمایه گذاران پرخطر و محتاط جذاب می کند.

ثبت نام در صرافی Bitunix

عدم نیاز به تأیید اجباری KYC ثبت نام کاربر را ساده می کند، در حالی که پاداش اضافی 5000 دلاری برای ثبت نام های جدید جذابیت بیشتری را برای کاربران ایجاد می کند.

سیستم پشتیبانی بی عیب و نقص این پلتفرم، با خدمات مشتری 24 ساعته و مطالب آموزشی فراوان

تعامل فعال در کانال های رسانه های اجتماعی، همه ابزارهای مورد نیاز را برای تجارت ارز دیجیتال سودآور در اختیار کاربران قرار می دهد.

صرافی ارز دیجیتال فمکس Phemex

برای معامله گرانی که به دنبال امنیت در کنار حریم خصوصی خود هستند، با اقدامات امنیتی سختگیرانه و سابقه بی عیب خود متمایز است.

صرافی ارز دیجیتال فمکس Phemex

صرافی ارز دیجیتال فمکس Phemex

بدون نیاز به KYC اجباری عمل می کند. با این حال، کاربرانی که به دنبال مزایای اضافی، مانند عضویت ممتاز و پاداش هستند، تشویق می‌شوند تا تأیید KYC را انجام دهند.

مزایایی برای کاربران وجود دارد، مانند کارمزد معاملاتی صفر برای تراکنش های روزانه تا سقف 1 میلیون دلار.

با این وجود، جذابیت معاملات اهرمی با ریسک‌های ذاتی همراه است و اهمیت احتیاط را نشان می‌دهد.

در حالی که صرافی Phemex اهرمی را تا 100 برابر ارائه می دهد، مدیریت ریسک توصیه می شود، با سطوح اهرمی بیش از 5 برابر، نیاز به بررسی دقیق دارد.

صرافی آنلاین چنجلی Changelly

صرافی آنلاین چنجلی Changelly

صرافی آنلاین چنجلی Changelly

یک درگاه خوشامدگویی برای مبتدیان در دنیای تجارت رمزنگاری ارائه می دهد.

صرافی Changelly با بیش از 2.6 میلیون کاربر ماهانه، به ارائه صرافی آنلاین و خرید سریع و ایمن کریپتو به کریپتو افتخار می کند.

Changely PRO سه سطح مجزا برای فرآیند تأیید ایجاد کرده است. در سطح Starter، کاربران می توانند کمتر از 1 BTC در روز بدون KYC برداشت کنند.

با پیشرفت به سطح معامله گر، که امکان برداشت کمتر از 50 بیت کوین در روز را فراهم می کند، کاربران ملزم به ارسال شناسه ملی خود برای تأیید هستند.

برای کسانی که در سطح PRO فعالیت می کنند و اجازه برداشت بیش از 50 بیت کوین در روز را می دهند، کمک شخصی برای برآورده کردن شرایط خاص ضروری است.

Changelly با همکاری رهبران صنعت مانند Binance، Trezor، Exodus و Coinomi به طور مداوم عملکرد پلتفرم صرافی آنلاین خود را برای ارائه تراکنش های یکپارچه بهبود می بخشد.

کاربران چه در حال مبادله، چه فروش یا خرید باشند، می توانند به بیش از 500 ارز دیجیتال از جمله

بیت کوین، اتریوم، ریپل و لایت کوین با قیمت های رقابتی دسترسی داشته باشند.

Leave a Reply