Skip to main content

آموزش واریز و برداشت در صرافی BingX

آموزش واریز و برداشت در صرافی BingX از راهنمای صرافی بینگ ایکس.

شما می‌توانید به راحتی ارزهای دیجیتال را واریز و برداشت کنید، همچنین دارایی‌های خود را به و از سایر پلتفرم‌ها/کیف‌ها منتقل کنید.

ما از چندین شبکه بلاکچین برای واریزها پشتیبانی می‌کنیم که می‌تواند مستقیماً به حساب آینده یا حساب اعتباری شما وارد شود و از شما راحتی در شروع تجارت سریع فراهم کند.

در این مقاله، راهنمایی دقیقی در مورد فرآیند واریز و برداشت ارزهای دیجیتال ارائه خواهیم داد.

آموزش واریز ارز دیجیتال به صرافی BingX

واریز ارز دیجیتال به صرافی BingX

واریز ارز دیجیتال به صرافی BingX

مرحله ۱: وارد حساب BingX خود شوید، بر روی نماد کیف‌پول در گوشه بالا و راست صفحه اصلی کلیک کنید و “Deposite” را از منوی کشویی انتخاب کنید.

واریز تتر به BingX

واریز تتر به BingX

مرحله ۲: ارز، شبکه و حساب مقصد واریز خود را انتخاب کنید.

آموزش واریز به صرافی BingX

آموزش واریز به صرافی BingX

مرحله ۳: آدرس واریز را کپی کرده و به پلتفرم برداشت بروید تا انتقال را انجام دهید. یا به صورت جایگزین، اپلیکیشن پلتفرمی که می‌خواهید دارایی را بردارید را باز کنید.

به صفحه برداشت بروید و فیلد آدرس را پیدا کنید.

روی نماد اسکن درون فیلد آدرس کلیک کنید.

به صفحه واریز ارز دیجیتال BingX بروید و از ویژگی اسکن اپلیکیشن برای اسکن کد QR نمایش داده شده در صفحه واریز BingX استفاده کنید.

آموزش واریز تتر به کیف پول BingX با اپلیکیشن بینگ ایکس

مرحله ۱: وارد حساب BingX خود شوید، بر روی دکمه “Assets” در گوشه پایین و راست صفحه اصلی کلیک کنید و “Deposite” را انتخاب کنید.

برداشت از صرافی BingX

برداشت از صرافی BingX

مرحله ۲: ارز، شبکه و حساب مقصد واریز خود را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید کد QR آدرس واریز را به اپلیکیشن BingX پلتفرم برداشت آپلود کنید، بر روی “Save Picture” کلیک کنید.

یا به صورت مستقیم بر روی “Copy Address” کلیک کرده و آدرس واریز را در فیلد آدرس پلتفرم برداشت کپی و جهت انتقال در پلتفرم برداشت ادامه دهید.

واریز و برداشت تتر در BingX

واریز و برداشت تتر در BingX

توجه:

لطفاً اطمینان حاصل کنید که ارز و شبکه واریز انتخاب شده صحیح باشد. در غیر این صورت، دارایی‌های شما از دست می‌روند و قابل بازیابی نیستند. واریزها باید توسط تمام بلاکچین تأیید شوند و معمولاً در 10 تا 60 دقیقه به حساب می‌آیند. شما پس از موفقیت آمیز بودن واریز از طریق پیامک مطلع خواهید شد. حداقل مبلغ واریز 1 USDT است؛ انتقال‌های کمتر از این مقدار اعتبار داده نخواهند شد و قابل بازگشت نیستند. سرعت واریز به BingX وابسته نیست. ممکن است به دلیل زحمت در شبکه، بیشتر از حد معمول زمان ببرد. شما می‌توانید TxID را از پلتفرم برداشت دریافت کنید تا وضعیت انتقال دارایی‌های خود را بررسی کنید.

آموزش برداشت ارز دیجیتال از صرافی BingX

مرحله ۱: وارد حساب BingX خود شوید، بر روی نماد کیف‌پول در گوشه بالا و راست صفحه اصلی کلیک کرده و “Withdraw” را از منوی کشویی انتخاب کنید.

صرافی BingX

صرافی BingX

مرحله ۲: یک روش برداشت را انتخاب کنید. در حال حاضر، دو روش برداشت در دسترس هستند: برداشت و انتقال داخلی.

برداشت: ارز برداشتی و شبکه را انتخاب کنید، آدرس و مقدار برداشت را وارد کنید.

حساب برداشتی خود را (زیر “مقدار برداشت”) انتخاب کرده، هزینه برداشت را تأیید کنید و در نهایت بر روی “Withdraw” کلیک کنید تا برداشت کامل شود.

آموزش کار با صرافی آنلاین

آموزش کار با صرافی آنلاین

(۲) انتقال داخلی: ارز برداشتی و روش انتقال را انتخاب کنید.

سپس، User UID/ایمیل/شماره تلفن را وارد کرده و مقدار برداشت را وارد کنید. حساب برداشتی خود را (زیر “مقدار برداشت”) انتخاب کرده و در نهایت بر روی “Withdraw” کلیک کنید تا برداشت کامل شود.

برداشت ارز دیجیتال از صرافی BingX با اپلیکیشن بینگ ایکس

مرحله ۱: وارد حساب BingX خود شوید، بر روی دکمه “Assets” در گوشه پایین و راست صفحه اصلی کلیک کرده و “Withdraw” را انتخاب کنید.

برداشت بیت کوین از صرافی BingX

برداشت بیت کوین از صرافی BingX

مرحله ۲: یک روش برداشت را انتخاب کنید. در حال حاضر، دو روش برداشت در دسترس هستند: انتقال در زنجیره و انتقال داخلی.

(۱) انتقال در زنجیره: ارز برداشتی و شبکه را انتخاب کنید، آدرس و مقدار برداشت را وارد کنید.

حساب برداشتی خود را (زیر “مقدار برداشت”) انتخاب کرده، هزینه برداشت را تأیید کنید و در نهایت بر روی “Withdraw” کلیک کنید تا برداشت کامل شود.

برداشت تتر از صرافی

برداشت تتر از صرافی

(۲) انتقال داخلی: ارز برداشتی و روش انتقال را انتخاب کنید.

سپس، User UID/ایمیل/شماره تلفن را وارد کرده و مقدار برداشت را وارد کنید. حساب برداشتی خود را (زیر “مقدار برداشت”) انتخاب کرده و در نهایت بر روی “برداشت” کلیک کنید تا برداشت کامل شود.

آموزش صرافی BingX

آموزش صرافی BingX

نکات مهم قبل از واریز و برداشت ارز دیجیتال در صرافی BingX

لطفاً اطمینان حاصل کنید که ارز، شبکه، آدرس و غیره برای برداشت شما صحیح باشند. در غیر این صورت، دارایی‌های شما از دست می‌روند و قابل بازیابی نیستند.

لطفاً رمزعبور، کد تأییدیه پیامکی یا کد تأییدیه اعتبارسنج گوگل خود را به هیچ کسی افشاء نکنید. برداشتها باید توسط تمام بلاکچین تأیید شوند و حدود 10 تا 120 دقیقه طول می‌کشد تا دارایی به حساب شما وارد شود.

تمام ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش معادل USDT آنها بر اساس قیمت زمان برداشت محاسبه می‌شوند (ثبت شده به عنوان “ارزش در زمان برداشت” در سیستم). در طول فرآیند برداشت، سیستم وضعیت امنیت حساب شما را ارزیابی خواهد کرد.

در صورت شناسایی هرگونه ریسک غیرعادی، ممکن است برای پردازش برداشت نیاز به بررسی دستی باشد.

محدودیت‌ های برداشت از صرافی BingX

محدودیت‌های برداشت به تایید KYC در صرافی BingX کاربر بستگی دارد.

تفاوت کاربران تأیید نشده کاربران تأیید شده حداکثر برداشت ۲۴ ساعته ۵۰،۰۰۰ USDT ۵،۰۰۰،۰۰۰ USDT حداکثر برداشت تجمعی نامحدود نامحدود

امیدواریم که مراحل فوق به شما در انجام فرآیندهای واریز و برداشت به طریقی روان کمک کند.

برای هر سوال، لطفاً با پشتیبان آنلاین BingX تماس بگیرید.

 

One Comment

Leave a Reply