Skip to main content

آموزش استفاده از کپی ترید صرافی BingX

آموزش استفاده از کپی ترید صرافی BingX از راهنمای صرافی بینگ ایکس.

کپی ترید یک نوع معامله‌گری است که به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا معاملات موفق‌ترین معامله‌گران یا “ارائه دهندگان سیگنال” را به صورت خودکار در حساب خود کپی کنند.

با کپی ترید، یک معامله‌گر می‌تواند به صورت خودکار معاملات معامله‌گر دیگری را کپی کند، معمولاً به صورت زمان واقعی.

این می‌تواند یک راه مفید برای معامله‌گرانی که تازه وارد بازار شده‌اند باشد تا از معامله‌گران با تجربه‌تر یاد بگیرند یا برای معامله‌گرانی که وقت کمی برای معامله‌گری دارند تا در بازار شرکت کنند.

همچنین می‌تواند یک راه خوب برای تنوع دادن پرتفوی اندوخته شده‌اند.

کپی ترید چیست؟

یک کپی ترید ویژگی‌ای است که به کپی‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا معاملات معامله‌گران برجسته را با همگام‌سازی خودکار با فعالیت‌های تجاری معامله‌گران کپی کرده و از این راه سود یا زیانی تولید کنند.

در واقع کپی ترید از کاربران خود درد و سرزنش باز کرده و معاملات معامله‌گر که کپی می‌شوند به صورت خودکار کپی می‌شوند.

کپی ترید صرافی BingX

<yoastmark class=

BingX یک پلتفرم برجسته برای کپی ترید ارزهای دیجیتال است که از زمان راه‌اندازی خود در سال 2019 به کاربران این امکان را می‌دهد که از معامله‌گران موفق سود کسب کنند.

این پلتفرم یک API ارائه می‌دهد که از تعداد زیادی از صرافی‌ها و پلتفرم‌های محبوب پشتیبانی می‌کند و انتخاب بزرگی از معامله‌گران برای کاربران فراهم می‌کند.

کپی ترید BingX بهترین منبع برای خدمات کپی ترید ارزهای دیجیتال است.

چگونه کپی ترید صرافی آنلاین BingX کار می‌کند؟

  1. ورود به پلتفرم کپی ترید BingX : روی کپی ترید کلیک کنید تا وارد پلتفرم کپی ترید BingX شوید.
  2. انتخاب یک معامله‌گر برای کپی: هنگامی که برای یک پلتفرم کپی ترید ثبت‌نام کردید، باید یک معامله‌گر را برای کپی انتخاب کنید. اکثر پلتفرم‌ها به شما این امکان را می‌دهند که از یک لیست از معامله‌گران بگردید و سوابق عملکرد آن‌ها را ببینید.
  3. تنظیم پارامترهای کپی ترید: باید پارامترهای کپی ترید خود را تنظیم کنید، مانند مقدار سرمایه‌گذاری مورد نظر و سطح ریسکی که با آن راحت هستید.
  4. شروع به کپی کردن معاملات: بعد از تنظیم پارامترهای کپی ترید خود، می‌توانید شروع به کپی کردن معاملات معامله‌گری که انتخاب کرده‌اید کنید. معاملات به صورت خودکار در حساب شما اجرا می‌شود و شما می‌توانید تراز حساب خود را به صورت زمان واقعی در حین اجرای معاملات مشاهده کنید.
  5. نظارت بر حساب: مهم است که به طور منظم حساب خود را نظارت کنید تا اطمینان حاصل شود که معامله‌گری که دارید کپی می‌کنید همانطور که انتظار می‌رود عمل می‌کند. در صورت نارضایتی از عملکرد آنها، می‌توانید پارامترهای کپی ترید خود را تنظیم کنید یا کپی ترید را در هر زمان متوقف کنید.
  6. کپی ترید می‌تواند یک ابزار مفید برای کسانی باشد که تازه وارد معامله‌گری شده‌اند یا وقت کمی برای دنبال کردن بازارها ندارند. با این حال، مهم است به یاد داشته باشید که عملکرد گذشته همیشه نشان‌دهنده نتایج آینده نیست و شما باید با دقت معامله‌گری را که قصد کپی کردن آن را دارید، ارزیابی کنید.

انواع کپی ترید

کپی ترید ارز دیجیتال

کپی ترید ارز دیجیتال

آموزش کپی ترید بر اساس نسبت پوزیشن

“کپی بر اساس نسبت پوزیشن” یک ویژگی یکتای جهانی است که توسط BingX معرفی و پیشنهاد شده‌است تا به بهترین نحو ممکن منافع کپی کنندگان را حفاظت کند.

سرمایه‌گذاری که کاربران در “کپی بر اساس نسبت پوزیشن” انجام می‌دهند، تنها با نسبت پوزیشن حساب کپی ترید همگام می‌شود.

با کپی کردن سیگنال تجارت و نسبت واقعی معامله‌گر، کپی کنندگان می‌توانند به سود تقریبی حساب کپی ترید دست یابند.

این همچنین به کپی کنندگان امکان معامله خودکار (قابل استفاده برای هر دو Binance Copy-by-position-ratio و BingX Perpetual Futures Copy-by-position-ratio) را فراهم می‌کند.

برای مثال، اگر حساب ترید کپی یک دارایی ناخالص 1,000 دلار آمریکایی داشته باشد و 30٪ از سرمایه را مصرف کند، به عبارت دیگر 300 دلار آمریکایی با 5 برابر گیری برای خرید بلند BTC/USDT استفاده کند، کپی کنندگان همچنین باید 30٪ از سرمایه خود (تصور کنید 100 دلار آمریکایی)، یعنی 30 دلار آمریکایی با 5 برابر گیری برای خرید بلند BTC/USDT استفاده کنند.

آموزش کپی ترید بر اساس مارجین ثابت

“کپی بر اساس مارجین ثابت” محدود به کپی حساب BingX Standard Futures معامله‌گر است و تنها سیگنال معاملات باز شده در حالت مارجین معزول را کپی می‌کند. این نوع امکان می‌دهد تا کپی کنندگان معاملات خود را انجام دهند.

برای مثال، اگر کپی کننده 10 دلار آمریکایی را به عنوان مارجین برای یک سفارش کپی تعیین کند و معامله‌گر بازدید بلند BTC/USDT باشد، سیستم معامله‌گر برای کپی کننده با 10 دلار آمریکایی مارجین، بدون توجه به نسبت/موقعیت مارجین معامله‌گر، بلند BTC/USDT را خریداری می‌کند و معامله در پوزیشن حساب فیوچر استاندارد USDT-M کپی‌کننده نمایش داده خواهد شد.

کپی ترید بر اساس گرید اسپات

“کپی ترید بر اساس گرید اسپات” محدود به کپی سفارش‌های حساب BingX Spot Grid Trading معامله‌گر است.

برای مثال، اگر کپی کننده 1,000 دلار آمریکایی را به “کپی بر اساس گرید اسپات” سرمایه‌گذاری کند، این موارد پارامترهای گرید استراتژی معامله‌گر را کپی کرده و به ترتیب یک سفارش گرید اسپات ایجاد خواهد کرد که در تاریخچه سفارش گرید تجارت نمایش داده می‌شود.

“کپی بر اساس گرید اسپات” این امکان را به کپی‌کنندگان می‌دهد که استراتژی گرید اسپات تجارت را به اختیار خود لغو کنند.

آموزش شروع کپی ترید در صرافی ارز دیجیتال BingX

آموزش شروع کپی ترید در صرافی ارز دیجیتال BingX

آموزش شروع کپی ترید در صرافی ارز دیجیتال BingX

مرحله 1: دسترسی به کپی ترید.

مرحله 2: انتخاب یک معامله‌گر. شما می‌توانید از بین “معامله‌گران مد” یا “معامله‌گران محافظه‌کار” که توسط سیستم بر اساس داده‌های گذشته آنها توصیه می‌شوند، انتخاب کنید. روی آواتار آن‌ها کلیک کرده و “اطلاعات معاملات را به اشتراک بگذار” یا “فید” آن‌ها را مشاهده کنید. برای هر سوالی در مورد هر نماد، بر روی نماد کلیک کنید تا تعریف نماد داده‌ها را ببینید.

آموزش استفاده از کپی ترید صرافی BingX

مرحله 3: در صفحه اصلی معامله‌گر، روی “هم‌اکنون کپی کن” کلیک کرده و وارد تنظیمات کپی شوید.

  1. نوع کپی ترید: سه نوع شامل کپی بر اساس نسبت پوزیشن، کپی بر اساس مارجین ثابت و کپی بر اساس گرید اسپات است، به تناسب حساب معامله‌گری که معاملات را مشترک می‌کند.

  2. نوع اصل: USDT و VST (USDT مجازی) برای کپی ترید در حوزه Futures استاندارد؛ USDT برای کپی ترید در Binance Futures و BingX Spot Grid.سرمایه‌گذاری کپی ترید:

  3. برای کپی ترید با فیوچرز BingX کاربران می‌توانند “سرمایه یک معامله”، “TP/SL”، “سرمایه یک روز کپی ترید” و “حداکثر مارجین پوزیشن” را تنظیم کنند.

  4. برای کپی ترید با Binance Futures، کاربران می‌توانند “سرمایه‌گذاری کپی ترید”، “به‌زمان کپی ترید معامله‌گر فوری” و “TP/SL” را تنظیم کنند.

  5. برای کپی ترید با BingX Spot Grid، کاربران می‌توانند “جفت معاملات”، “سرمایه یک معامله ترید” و “کپی معامله‌گر برای بستن پارامترهای گرید” را تنظیم کنند.

مرحله 4: روی “معاملات من” کلیک کرده و داده‌های کپی ترید را بررسی کنید.

مرور: “درآمد امروز” و “کل درآمد” را نمایش می‌دهد. بر روی “جزئیات” کلیک کرده و داده‌های بیشتر را مشاهده کنید.
فعلی: شامل سفارش‌های کپی ترید هنوز بسته نشده است.
تاریخچه کپی: شامل سفارش‌های کپی ترید USDT و VST که قبلاً بسته شده‌اند.

ویرایش یا لغو سفارش‌ های کپی ترید صرافی BingX

کپی ترید صرافی بینگ ایکس

کپی ترید صرافی بینگ ایکس

به “My Trades” – “Current” بروید و روی معامله‌گری که در حال کپی کردن هستید کلیک کنید.

بر روی “Stop Copying” کلیک کرده و به صورت دستی کپی کردن را متوقف کنید.

پس از لغو، شما دیگر سفارشات معامله‌گر را کپی نخواهید کرد و معامله‌گر دیگر در لیست کپی‌کردن شما نمایش داده نخواهد شد.

سفارشات کپی شده موجود بسته خواهد شد هنگامی که معامله‌گر سفارشات را بسته کند. بر روی “Edit” کلیک کرده و “Copy Settings” را تغییر دهید.

4. بستن پوزیشن یا کاهش مارجین در صورت وقوع موارد زیر، سفارشات کپی کنندگان ممکن است بسته یا مارجین کاهش یابد:

4.1 کپی بر اساس مارجین ثابت (کپی ترید با BingX Standard Futures) تریدرها:

بستن یک پوزیشن؛ TP/SL برای سفارش‌های تعامل‌گران فعال می‌شود؛

حذف تعامل‌گران به دلیل نقض قوانین.

کپی کنندگان: دستی بستن پوزیشن؛

لیکویید شدن اجباری اتفاق می‌افتد؛ توقف کپی ترید.

دیگر: نماد معامله حذف می‌شود.

4.2 کپی بر اساس نسبت پوزیشن (کپی ترید با BingX Perpetual Futures و Binance Futures) تریدرها:

بستن یک پوزیشن؛ TP/SL برای سفارش تعامل‌گر فعال می‌شود؛ سپرده اضافی؛

حذف API؛ حذف تعامل‌گران به دلیل نقض قوانین.

کپی کنندگان: توقف کپی ترید؛ برداشت سپرده.

دیگر: نماد معامله حذف می‌شود.

One Comment

Leave a Reply